Régóta tartozom ezzel a poszttal, leginkább saját magamnak, hiszen én vagyok az, aki nem volt futni az elmúlt ööö... nagyjából 4-5 hónapban, aki minden adandó alkalommal a cipőjét bámulja szomorúan, amikor korábban éppen a kilométereket rótta. Én vagyok, aki csokit zabál és sajnálja magát, meg az is, aki megemelhetné a seggét, és kimehetne futni. Igazából nem hibáztatok magamon kívül senkit, bár tagadhatatlan, hogy volt egy törés, amin szintén én nem tudtam felülemelkedni.

Anélkül, hogy konkrétumokat mondanék, olyan volt a dolog, mint egy pofánb...ás. Volt már ilyenben részem, és ilyenkor rájövök, hogy túl nagy bizalommal fordulok az emberek felé, és általában kiderül, rosszul tettem. Nos, igen, ez is hibám, most megtudtatok még egyet a gyengeségeimből. Egy másik a mogyorós étcsoki. Utóbbit nyugodtan ellenem fordíthatjátok. :-D

Szóval azt is én szúrtam el, hogy más kezébe adtam a motivációt, azt amit magamból kellett volna meríteni és megtartani, és amikor kiderült, hogy hiba volt, persze össze is omlott a kártyavár. Nahát - gondolhatnátok - ennyit arról, hogy fejben dől el. Pedig de, még mindig ezt gondolom. Szét is estem fejben, azonnal. Nem volt szép látvány, és egy darabig még élveztem is, hogy lazsálok, hogy nem zavar ki hetente többször is az az izgága belső kényszer, ami tavaly november-december környéke óta mozgásban tartott. Aztán még egy darabig elhitettem magammal, hogy de, én futok, és amikor a vendégeim érdeklődtek, hogy hogyan megy a futás, lelkesen meséltem, miről másról, mint a nyári emlékekről. Tulajdonképpen még most is ezekbe kapaszkodom, holott már az új élményeknek a helyében élek. Szánalmas gyengeség...

Nos, nagyjából ennyi volt a vallomás, de ígérni nem merek semmit. Már nagyon közel vagyok hozzá, hogy újra felhúzzam a cipőt...

A mai poszt létrejöttét az Audioslave támogatta, kösz, Chris! Ezt a számot pedig sokat hallgattam, még amikor gyalogolni kezdtem. Nahát, hogy még mindig mennyire aktuális...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyalogkorte.blog.hu/api/trackback/id/tr476946889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.02.14. 16:29:46

és, hogy áll a projekt?
süti beállítások módosítása