Kellenek a kihívások, ezt eddig is tudtam, ráadásul minden mindennel összefügg, kapcsolódik, hat és visszahat. Sohasem tudhatja az ember, hogy milyen feladatot kap az élettől. Én most Feritől kaptam a következő feladatot, ráadásul nem most, hanem még a Minicittá után, amikor azt mondta, hogy készüljünk a Riska minimaratonra, mert lefutjuk.

Akkor jót nevettem rajta, már megint vicceskedik ez a fiú, én hét kilit, haha... Aztán beneveztem a Coca-Cola Testébresztőre, és a múlt vasárnap lefutottam, egy hónap felkészülés után. Mivel határozott céljaim vannak, ezt csak komolyan lehet csinálni, nem, az első félmaratonomról még nem beszéltünk ;-) de tegnap feltette nekem a kérdést, hogy jöhet-e az októberi Riska minimaraton és a 7 kilométeres táv 7 perces ezrekkel. Valószínűleg számára úgy tűnt, hogy tétovázok, de belül azonnal azt gondoltam, hogy igenigenigen, akarom!  Szerintem neki is jó kis feladat lesz ez a felkészülés...

 

canandwillcrop_zps3ee11d72.jpg

 

Zene hozzá...

"It's a new dawn
 It's a new day
 It's a new life for me yeah..."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyalogkorte.blog.hu/api/trackback/id/tr166194495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Baduka 2014.05.25. 14:10:46

Na erről beszéltünk, fontosak a célok. És lehetőleg mindig egy kicsit fölé kell lőni, hogy igazi legyen a motiváció.
Nyáron majd csatlakozom én is!!!!

Körticsek · http://muranomanufaktura.blog.hu 2014.05.27. 07:57:19

@Baduka: Sajnos ezt a picit fölélövős motivációt sokan úgy értelmezik, hogy túl sokat vállalok. Pedig szerintem ez teljesen egyénfüggő, és lehet, hogy amit én bírok, azt más nem bírja. Kapom is a kritikákat emiatt...

Baduka 2014.05.27. 21:01:22

@Körticsek: Akik ezt "értelmezik" azok korántsem biztos, hogy ismernek, inkább csak látnak. Nehéz elkülöníteni a féltést és a féltékenységet :-)
süti beállítások módosítása